tirsdag den 22. november 2016

Workout Faves

Hej Hunnies,

Dagen har stået på projektskrivning til den helt store guldmedalje og jeg er ved at være gooodt træt i hovedet. Derfor vil jeg bare lige tjekke ind og vise jer disse skønherliger, som jeg absolut vil anbefale på det varmeste. Måske i husker mit indlæg om flatterende og squatsikre tights? Samme sted fra, fra Beactive.dk, kommer også disse to skønne sager og lige nu kan man jo få hele 30% på hele webshoppen, så hvorfor vente til Black Friday med at shoppe? Bare brug koden: sus - og så er der jo også fri fragt.




Selvom at bh'en er en sportsbh, så se den lige! Jeg har også haft brugt den til hverdag med bl.a. en t-shirt med dyb halsudskæring. Det gav den flotteste effekt og så er bh'en jo bare så dejlig at have på foruden at være så fed! Dahlia sports bh'en er her i farven Char Mari og er lavet i åndbart LJ EXcel matieriale, der holder en tør under træning og som er hurtigttørrende. Derudover har den diskret reflekslogo, justerbare stropper og puder, der let kan fjernes. Puderne sidder super fint og giver ingen 'kanter' samtidig med at de former og giver ekstra fylde, da de har en god tykkelse. Det er klart en af mine top 3 sportsbh'er af alle, jeg har haft og har prøvet. Den er virkelig et fund. Komfortabel, super flot og giver en god fylde.




Toppen Lorna Jane Standout Excel Tank er meget på samme måde som bh'en. Den har indbygget bh og støtter rigtig godt, samtidig med at jo bare er super flot. Toppen er lavet af Lorna Janes patenterede excel stof, der er åndbart og hurtigtørrende. Dertil har den justerbare stropper og flytbar vattering, der giver god fylde og form og som bare gør den ekstra behagelig. Selvom jeg ikke tidligere har været særlig stor fortaler for toppe med indbyggede bh'er, så er den her virkelig i en kvalitet for sig selv. Den kan sagtens bruges såvel uden som med sportsbh under og så sidder den virkelig godt. Den sidder til og støtter rigtig godt. Jeg foretrækker altid at have ekstra god støtte på cardiodage, hvor den eks. står på løb, men til cykling eller styrketræning eks., så er den mere end rigelig.

Så lige en lille anbefaling herfra. Nu vil jeg skynde mig at få smurt madpakke og pakket taske til imorgen, hvor jeg skal til både gruppe- og vejledermøde. Så jeg må hellere se at komme i seng, inden vækkeuret ringer klokken ret tidligt i morgen.

Hvis der er nogle af jer, der har nogle gode ideer til torsdagens Torsdags Treat indlæg, så sig endelig til. Er der noget særligt på beauty fronten, i kunne tænke jer et indlæg om? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar