mandag den 5. december 2016

2. advent: Vind 3 flasker 1883 sirup

Glædelig 5. december til jer alle!

Jeg er lidt bagud og derfor får i først i dag bloggens 2. adventskonkurrence, men til gengæld er den også virkelig lækker!

 Derudover skal vi også have trukket en vinder af 1. adventskonkurrence, hvor der jo var en super skøn SodaStram Source på højkant. Interessen og deltagelsen i denne konkurrence var ganske stor både her på bloggen og på instagram. Og jeg forstår hvorfor. Sikke en lækker ekstra julegave at vinde! Nåh, men nu vil jeg ikke trække spændingen længere. Ved tilfældig lodtrækning, hvor både bloggens deltagere og deltagere på instagram blev lagt sammen, blev den heldige vinder....

                Ea Kloster
Jeg smider en besked din vej. Stort tillykke, heldige dig! ;)



Og nu videre i bloggens spændende gaveregn. Fra i dag kan endnu en heldig kartoffel nemlig få fingrene i en super lækker adventsgave og denne er venligst sponsoreret af InnSale.dk og det er hele 3 flasker af deres skønne 1883 sirup. Jeg er selv helt vild med den, vi har herhjemme. De gør bare dét ekstra og kan virkelig give et ekstra 'pift'. Vi har både Madeleine, Abricot og Cookie Chocolate. De er så lækre hver og en. Varianten med Madeleine smager dejligt mildt med undertoner af rund vanilje og smørkage og farven er flot gylden. Den flotte orange sirup egner sig godt til cocktails og i shots, men kan lige så vel bruges i mælkedrikke og varme drikke. Den både pynter og giver ekstra lækker smag. Abricot siruppen er super lækker frisk og syrlig med en dejlig rig frugtsmag. Den kan bruges i både cocktails, vin og øl såvel som i varme drikke og mælkedrikke. Cookie Chocolate er en mørk sirup med en lækker rig smag af chokolade og sød cookie. Den er meget alsidig i forhold til anvendelse og gør sig bl.a. godt i cocktails, smoothies og "dessertdrikke" samt mælkedrikke og kaffer. Og så skader det jo heller ikke, at de er ganske dekorative at have stående fremme og pynte. Vores står i køkkenet og pynter så flot, men de kan jo også står i forlængelse af 'barhjørnet', hvis man har et sådant. Næste gang at jeg skal omrokere herhjemme, så tror jeg, de skal stå ved kærestens "Whiskey-bord". Der er mange muligheder!

Hos InnSale.dk har de hele 88 varianter af de lækre 1883 sirupper og derudover forhandler de også spiritus og barmix, barudstyr, maskiner og sugerør og drinkspynt. Og tilmed til gode priser. Jeg skal selv forbi inden nytår og have bestilt nogle lækkerier hjem til "barskabet" samt ikke mindst lidt ekstra festligt til at pynte drinksene i dagens anledning.

For at vinde 3 flasker 1883 sirup skal du:
- Følge bloggen her
- Følge InnSale.dk på deres Facebookside
- Fortælle hvad du vil bruge de lækre sirupper til, hvis du vandt

Du kan også øge dine vinderchancer ved at deltage på instagram.

Der trækkes en vinder af konkurrencen, hvor deltagelse her på bloggen og på instagram vægtes ligeligt. Vinderen findes på næste mandag, så du ligeledes kan deltage hele dagen d. 11, hvor det jo er 3. advent. Vinderen kontaktes direkte og husk derfor at angive din mail, så jeg kan kontakte dig, hvis du er den heldige vinder.



Indlægget er udarbejdet i samarbejde med InnSale.dk, som har sponsoreret 1883 sirup til denne konkurrence. Holdningerne er helt mine egne.

14 kommentarer:

  1. Jeg ville bruge den til at lave iskaffe til mine veninder og jeg! :-)

    Jeg hedder Lea Flintholm og min mail er: lea.f.s@hotmail.dk

    SvarSlet
  2. Jeg vil bruge dem til lækker iskaffe
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Min søde kæreste elsker sirup i sin kaffe, så jeg ville overraske ham med lækker kaffe når han er her.
    Miatilda A // Aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg ville prøve at putte lidt i mine smoothies for at se, hvordan det smager(:

    Heidi W.N.

    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil lave amerikanske pandekager eller vafler og bruge siruppen som topping :)

    sfeldborg@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg ville prøve at bruge det i sovs :)

    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg ville bruge det, når jeg laver kaffe til besøgende eller som topping på skyr og frisk frugt!

    SvarSlet
  8. Jeg skal helt klart bruge dem i kaffe og cocktails. :-)

    SvarSlet
  9. Vil bruge den med cookie til kaffe - og de andre til drinks - lækkert! :)

    SvarSlet
  10. Jeg ville bruge det i smoothies eller i en dejlig kop te :-)
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  11. De skal bruges til cocktails, i kaffen, på min yoghurt og til alt muligt andet lækkert

    SvarSlet
  12. Over is, i chokoladefyld, til kaffe og drinks tænker jeg.

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  13. Jeg vil bruge dem i min kaffe eller ovenpå is. Det kunne også blive i en drink :-)

    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  14. Jeg tror jeg ville finde inspiration på din lækre Instagram, for du har altid lækker sund mad og der er helt sikkert noget, hvor de kan inkorporeres :)
    Men tænker de er lækre i kage, til kaffen eller kakaoen, teen måske endda :)

    Og over frugtsalat mhmm :)

    Rigtig glædelig jul søde Sus!

    SvarSlet