fredag den 30. december 2016

IDOMOVE - Aktivitetstracker (til kup-pris!) med mange fede funktioner

Hejsa allesammen,

Så blev det årets anden sidste dag og de fleste er nok i fulde sving med forberedelserne til et brag af en nytårsfest i morgen. I år skal jeg ikke noget vildt. Jeg, og kæresten, er stadig hjemme i min 'hjemby' hos familien og har planlagt at hygge med spisning og lidt sammen med dem. Vores hund var ret bange for nytårsskyts sidste år og min bror og hans kæreste har vidst noget knas i forholdet. Så vi tager en stille hyggelig aften herhjemme og hygger med god mad. Senere på aftenen, så kommer nogle af vores fælles venner til lidt champagne og kransekage og så vil vi en lille tur ned i byen og danse. Nu må vi lige se, hvordan det hele udarter sig med vuffen og sådan. Men ellers er det planen og selvom, at det ikke bliver til stor fest eller noget, så glæder jeg mig alligevel lidt. Jeg må også hellere se, at få handlet mad ind, fundet nytårs outfittet frem osv.

I den anledning kom jeg til at tænke på, om nogle af jer har nogle spændende nytårsfortsætter for det kommende år? Jeg ved, at mange er imod nytårsfortsætter og mener, at det alligevel går i vasken osv.. Men jeg synes nu alligevel, at det er en god motivationsfaktor! Jeg ved, at mange gerne vil få motioneret mere, måske tabt sig eller komme i bedre form i det nye år. Og jeg selv har ret godt styr på styrketræningen, synes jeg, men vil alligevel gerne få tjekket op på min cardiotræning. Efter en omgang slem, og langvarig, skinnebensbetændelse måtte jeg jo lægge mit løb på hylden for en stund. Det gjorde, at jeg fik lidt knas med at holde ordentligt trit med, hvordan min udvikling i forhold til cardiotræningen gik - da jeg begyndte at mixe min træning en del. Jeg har jo altid cyklet meget i min hverdag, men jeg begyndte også, at tage cykling i brug som del af min cardiotræning. Det kunne mit skinneben godt holde til og da min kæreste samtidig begyndte at blive ret så bidt af cykling, så kunne vi jo begynde at have det sammen.

Men jeg savnede virkelig en aktivitetstracker, der kunne tracke min cykling ordentligt. Der findes jo så mange på markedet og jeg havde flere i forvejen. Men jeg manglede en, der både kunne tracke min daglige bevægelse (som eks. gåture og generelt også bare hvor meget man får gået i løbet af en dag), løb (da jeg så småt overvejer at få gang i det igen) samt min cykling. Jeg har ikke haft succes med at få tracket cyklingen ordentligt. Enten så har trackerene ikke registreret det som en aktivitet eller også så har det målt forkert. Men jeg begyndte jo at kunne se, at flere på instagram var glade for IDOMOVE, så dem ville jeg da give et forsøg.


Jeg har nu i et par uger været flittig bruger af mit IDOMOVE GO Pulse, som er den nyeste model med en masse spændende funktioner. Udover at være en søvn- og aktivitetstracker, så kan den også registrere pulsaktivitet direkte på armen uden behov for ekstra udstyr. Den måler både søvnaktivitet, bevægelser, distance og forbrændte kalorier (og angiver et sjovt billede og et 'øgenavn' til en i forhold til, hvor aktiv man er). Derudover, som noget ret så smart, så viser den også indgåede og mistede opkald, SMS'er og notifikationer fra forskellige sociale medier og displayet er stort, dataoverførslen til appen sker automatisk og batteriet har en lang levetid (ca. 5 dage) - og så formår den at registrere cykling meget bedre, end de andre aktivitetstrackere jeg gennem tiden har prøvet.

Designet er jo meget enkelt, tidsløst og klassisk, gummiremmen er behagelig at have på og selv en som jeg med meget smalle håndled, kan indstillet det til at passe perfekt. Og så er jeg ret glad for, at den tilmed også indeholder en alarm. Jeg har vænnet mig til at ligge min mobil et andet sted end ved sengen, iden jeg falder i søvn om aftenen. Og på den måde så kommer jeg ikke til at ligge for længe i sengen, fordi jeg lige skal tjekke facebook, insta osv. Men kommer op med det samme! Det har virkelig været super godt for mig. Tænk sig, at så lille en ting har kunne ændre så meget. Men det hjælper mig til, at jeg bliver mere produktiv, når jeg kommer før i gang om morgenen. Det er super fedt!


Så jeg vil sige, at uanset om man bare ønsker lidt mere motion ind i hverdagen, om man går op i sin træning og ønsker at holde nøje øje med hverdagens mål og progression eller om man befinder sig et sted derimellem. Så får man en rigtig brugervenligt, solid og god søvn- og aktivitetstracker i et IDOMOVE GO Pulse med mange ekstra finesser, der gør det så meget sjovere og som faktisk er rigtig smarte og hjælpsomme, når man lærer at bruge dem (og jo, det er super simpelt at sætte sig ind i) til en rigtig billig pris. Normalprisen er 699 kr., hvilket jeg faktisk synes er ret billigt for et ur med de finesser. Men idag kan man faktisk få det med 100 kr. rabat ved at bruge koden: bysus100 som man indtaster inden check out og så ender man med kun at skulle give 599 kr. Det er ret billigt for den kvalitet og den type tracker, synes jeg, især når man sammenligner med tilsvarende produkter på markedet. Så finder man ikke noget til den pris.

Det var blot en lille anbefaling herfra. Jeg håber, at i kunne bruge den til noget og i er naturligvis hjertens velkommen til at spørge ind til funktioner eller lign. og så skal jeg svare på bedste vis ;)

I må alle have en rigtig dejlig dag og hvis ikke vi når at skrives ved i morgen, så vil jeg også lige hurtigt benytte lejligheden til at ønske jer alle en rigtig dejlig nytårs aften og et helst fantastisk og lykkebringende 2017! Tak fordi i følger med - uden jer var der ingen blog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar