lørdag den 10. december 2016

Studieknas & amerikanske snacks

Hej Darlings,

Long time - no see. Som i nok har opdaget, hvis i følger med på min instagram @bysusdk, så er min projektgruppe og jeg jo midt i slutspurten af vores projektskrivning. Projektet skal afleveret i næste uge og selvom, at alt er skrevet, så tager gennemretnings-processen alligevel en del tid. Og der har været nogle lidt ærgerlige problemer her i slutningen, da vores vejleder gik hen og er blevet ret syg. Vi har derfor slet ikke fået det vejledning, som vi skulle have haft. Det hele blev aflyst og vi har ikke kunne få nogen form for erstatnings vejledning. Det er virkelig uheldigt og super trist for os, når nu projektet stadig skal afleveres og vi stadig var så langt men virkelig havde brug for den sidste vejledning. Det var her, at vi gerne ville have haft feedback på alle de valg vi havde taget og den måde vi have valgt at strukturere det hele på.. og så skulle vi jo også have godkendt vores litteratur. Desværre kunne ingen af tingene lade sig gøre. I stedet for at søge om dispensation i form af en udsættelse mht. aflevering af projektet, til lige inden juleaften, så har vi i stedet valgt at gøre projektet færdigt, selv træffe beslutningerne og så aflevere på vores oprindelige afleveringsdato. Så nu håber vi bare på det bedste. Vores projekt er alligevel færdigskrevet og vi føler faktisk, at det er blevet ret godt. Det er måske 'farligt' at tro og så bare håbe på det bedste.. Men jeg tror nu, at det nok skal gå. Nu må vi se, når vi er kommet på den anden side af den mundtlige eksamen.. Men jeg tror på det!


Anyway.. Det har været ret hårdt her de seneste par uger. Både fordi, at vi havde lidt travlt mht. færdigskrivningen af projektet, at jeg samtidig havde en masse timer på jobbet og fordi, at vi stod overfor alt det her med den pludselige manglende vejledning og en mulig udsættelse. Det tog hårdt på mine kræfter og derfor har jeg sørget for at værne lidt ekstra om mig selv og hygge lidt ekstra om aftenen. Trukket stikket helt ud, de dage det var muligt, og ellers bare hygget lidt ekstra om mig selv. 

Så det var bare helt perfekt, da jeg fik en lækker boks ind af døren fra Munchbox med de skønneste, skøreste og lækreste amerikanske godter. Boksene bliver sammensat hver måned med nye og særligt udvalgte amerikanske snacks, som man sjældent (hvis overhovedet) ser herhjemme. Man kan bestille boksene, uden binding, og modtage en ny og spændende boks hver måned. Og der er jo virkelig meget i! Jeg har haft brugt mange af de lækre sager her til kærestens adventskalender, foruden dem jeg selv har hygget med, og faktisk så overvejer jeg også at give et par bokse i gaver til nogle skønne familiemedlemmer og veninder, der godt kunne trænge til lidt ekstra forkælelse, hygge og sjov. Jeg synes, det er en sød, sjov og anderledes julegaveidé, der kan glæde mere end én gang.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar