fredag den 13. januar 2017

Sådan gik min eksamen


Long time - no see..

Sikke længe siden det efterhånden er blevet, siden jeg har postet her på bloggen. Det skyldes, at jeg har siddet eksamen. Nu er eksamensprojektet både afleveret og i dag også forsvaret mundtligt. Eksamen gik faktisk rigtig fint og vi endte med at få et 10-tal hver, hvilket jeg er super tilfreds med. Selvfølgelig (til jer der kender mig ;)) er jeg typen, der altid stræber efter et 12-tal. Men jeg ved også godt, at dette emne er et super svært emne og det er også, hvad både vores vejleder og censor sagde inde til eksamen. Vi fik af vide, at hvis det var til nogen trøst, så var vi så tæt på et 12-tal, som man kunne komme, men at der var nogle småting ved vores skriftlige projekt samt et begreb til vores mundtlige oplæg, som ikke var 100% i skabet. Og det er jeg helt forstående overfor. Så jeg er super glad, tilfreds og lettet!

Og.. for ikke at kævle for meget i mit eksamensræs - så kommer det også til at betyde, at jeg nu igen har meget mere overskud og lyst til bloggen! Jeg må indrømme, at jeg slet ikke har kunne overskue, at åbne min computer for at blogge om aftenen også efter at have siddet foran den dag ud og dag ind fra tidlig morgen til sen eftermiddag (og især den sidste uge også sen aften). Så jeg har tilladt mig at holde en kortvarig 'blogpause'. Det håber jeg, i er forstående overfor.

Og det har ikke af den grund stået i stampe på instagram, hvor det er blevet til opdateringer og posts de fleste dage. Men dét kan i også vente jer meget mere af i den kommende tid! No worry - I'm back!

Så er der noget særligt, i kunne tænke jer at se mere til på bloggen i den kommende tid så sig endelig til! Jeg er i fulde gang med at planlægge en masse spændende, inspirerende og gode indlæg til jer, som jeg håber vil falde i jeres smag. Men tøv endelig ikke med at komme med forslag. Det er jo for jeres skyld!

Nu vil jeg skynde mig at hoppe i et andet outfit og komme ud af døren. Aftenen skal nemlig stå på fejring af projekteksamen med god mad og hygge! So long mine skønne læsere og god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar