onsdag den 22. februar 2017

Home Wishes: Søstrene Grene News

Imorgen er der kun 1 uge til, at Søstrene Grenes nye katalogvarer kommer i butikkerne og hvis du ikke allerede har været inde og lure kataloget efter smukke sager til boligen, så skynd dig. Der er Så meget smukt og lækkert her til det kommende forår. Jeg elsker at give indretningen herhjemme en lille forårs-makeover og et opfriskende løft og derfor kribler det også i fingrene efter at få fat i nogle smukke, nye sager i pastel farver og lette materialer.

Jeg drømmer især og disse skønne sager, der alle godt måtte finde vej hjem til mig. Men kæresten er nok ikke helt enig i min indretnings-forelskelse. Vores lejlighed er lige lille nok til mit pyntebehov og han mener bestemt ikke, at vi mangler så meget som én pyntegenstand mere, end dem vi allerede har. Men man har vel lov at drømme ikke? Og måske jeg også ender med at anskaffe mig én eller to ting ;) Who knows?

Jeg er især vild med...






Og her lidt mere specificeret med priser og beskrivelser:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar