torsdag den 9. februar 2017

Jeg har det lidt vildt...


Jeg har det lidt vildt for tiden. Min tid flyver simpelthen afsted og jeg har så mange aftaler, gøremål og ting jeg gerne vil, at jeg er helt afhængig af at tjekke min kalender et par gange om dagen. Men jeg når det hele og det på trods for, at det bliver lige lovligt knebent. Men jeg når simpelthen både at følge med i ft. specialeskrivning, møder, workshops, min træning, mine aftaler med veninden, at hygge med kæresten og alt derudover. Men ja, det handler om at holde tungen lige i munden og at få planlagt!

Måske i læste mit indlæg i søndags omkring 5 måder man kan spilde tiden på - og hvad man kan gøre ved det? I alt fald så tænker jeg her en af de kommende dage at skrive endnu et. Det er ofte sådanne råd, tips og tricks, der hjælper mig igennem stressede perioder og hjælper mig til at nå alt det, jeg gerne vil. Så jeg håber, at indlæggene også kan være med til at hjælpe jer!

I dag begyndte min morgen med en længere køretur i snevejr og tåge på en glat motorvej med en kær veninde, da vi skulle til brunch hos en fælles veninde, der lige er flyttet i nyt hus. Det var bare så hyggeligt og vi endte faktisk også med at blive der lige indtil eftermiddag, hvorefter vi kørte hjemad og endte hjemme i god behold trods snemængder og en drilsk gps. Derefter havde jeg lidt travlt med at få indhentet de sidste 'lektier', der skulle være klar, inden vejledermødet imorgen. Det tog nogle timer og før jeg fik set mig, om blev det aften.

Så nu hopper jeg i seng og vil få sovet lidt, inden vækkeuret ringer lidt i 7 og cyklen kalder på en tur på biblioteket inden gruppemøde og efterfølgende vejledermøde, træning om aftenen og lidt skrivearbejde - og så en hyggelig fredagsfilm med kæresten på sofaen.

Forresten så har jeg ikke droppet konceptet Torsdags Treat, men i denne uge bliver det udskudt til senere på ugen. Men det kommer!

God weekend, når i når så langt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar