fredag den 17. februar 2017

Mine weekendplaner


Så blev det fredag og det betyder weekend! Endelig kan jeg få lagt specialet lidt fra mig og få hovedet lidt væk fra computeren. Altså i aften - ikke nu - nu skal der arbejdes lidt mere. Og så går turen til hold i fitness. Jeg måtte aflyse det ene hold, da jeg slet ikke er på toppen idag. Jeg har hostet hele natten og derfor kom jeg også alt for sent op idag. Men jeg håber, at jeg lige kan holde til Stram Holdet. Jeg må jo bare tage den lidt med ro. Derudover så skal der hygges med god mad i aften og måske lidt pakning, inden turen går mod kæreste weekendophold fra lørdag til søndag. Vi skal til Hotel Viking i Sæby og jeg glæder mig! Det var en lille ekstrajulegave fra mig til A. og jeg var så heldig, at han gerne ville have mig med ;)

Så weekenden skal altså gå med forkælelse, spa, lækker mad, afslapning og kulturelle oplevelser. Vi vil nemlig også et smut forbi Skagen, da ingen af os faktisk har været der før. Og det er jo bare et sted, man Skal have været og set.

Søndag går turen hjemover og vi skal gøre klar til en ny uge, så der skal handles ind osv. Men ellers bare slappes af og så håber jeg, at weekendforkælelsen har været god ved mig og at jeg er ovenpå hosten, ondt i halsen og løbende næse igen og frisk og klar til en ny uge.

Hvad skal jeres weekend gå med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar