torsdag den 16. februar 2017

Torsdags Treat: Wanties

Denne uges torsdags treat er lidt anderledes. Idag skal det nemlig handle om nogle af de skønhedssager, jeg pt. sukker efter.


Jeg vil virkelig gerne prøve Maria Nilas Color Refresh hårkure og jeg kigger derfor lige pt. på bl.a. farverne: Vanilla, Sand og Perl Silver, da jeg ikke helt kan beslutte mig for, hvad der mon vil være bedst i mit lyse blonde hår, der er ret koldt i undertonen.

M2 Beauté bryn- og vippeseraene er simpelthen på min must have liste. Jeg bruger pt. Revitalash, men jeg er ikke helt tilfreds, må jeg indrømme. Måske det er noget, jeg skal lave et review af? Jeg vil gerne komme med en anmeldelse og sammenligning, hvis det kunne have interesse.

Fra naturens side af har jeg ret så lyse bryn og med mit lyse blonde hår er det bare ekstra svært at finde den helt rette brynmakeup, der der naturlig ud samtidig med, at man kan se noget farve, der former, udfylder og retter brynene. Kelley Baker Brows er et nyt brand i Dk og jeg har længe fulgt med online og sukket efter deres mange spændende produkter. Måske deres blonde farve kan leve op til de forventninger, jeg endnu ikke helt har fået indfriet andensteds?

Selvom mit hår ikke har de store problemer med at gro sig langt (det gror faktisk ret hurtigt), så kunne jeg virkelig godt trænge til noget mere fylde og generelt bare et sundhedsboost til mine lokker. Hvem kunne ikke det? Og derfor kunne jeg virkelig godt tænke mig at prøve de hypede Sugar Bears, som bl.a. Kylie Jenner og Kim Kardashian bruger.

Det er snart ved at være tid til, at jeg får mig en ny derma roller og jeg har særligt kig på denne fra Swiss Clinic, da jeg tror, den er mere lækker i kvaliteten, end dem jeg bruger pt. Men jeg kender ikke til så mange forskellige mærker. Så er der mon en, du kan anbefale? Jeg bruger pt. en 0,5 til ansigtet og en på 1,0 til kroppen.

Og sidst men ikke mindst så ha rjeg altid været ret stor fan af Elizabeth Ardens produkter og jeg har længe gerne ville prøve det nyeste skud på stammen fra deres Prevage-serie, nemlig City Smart, der er en bredspektret formel, der gør lidt af det hele på én og samme tid, samtidig med at den dækker og er velegnet til alle hudtoner. Det lyder jo alletiders med sådan et multiprodukt.

Har du prøvet nogle af produkterne og vil du anbefale eller ej? Del meget gerne af din erfaring!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar