søndag den 12. marts 2017

10 ting du nok ikke ved om mig...


  1. Jeg har altid drømt om at synge godt. Sådan rigtig smukt! Men desværre er jeg slet ikke udstyret med noget, der bare minder om en flot sangstemme. Jeg synger meget ofte, også i andres selskab, men når jeg optager mig selv (come on, vi har jo alle prøvet det ;) ikke?), så lyder det jo helt forfærdeligt falsk. Jeg tror på, at man kan lære meget med sangundervisning, men jeg tror ikke, at mit 'talent' (eller mangel på samme), man reddes.
  2. Jeg taler spansk og jeg elsker simpelthen sproget. Jeg er ikke lige så dygtig til det, som jeg var for en 6-7 år siden, da jeg ikke har brugt det så ofte, som jeg gerne ville. Men jeg elsker det! Og hvis jeg kan se mit snit til det, så lirer jeg gerne lidt af på spansk ;)
  3. Jeg er måske lidt skruk. Men samtidig så er jeg også ret skræmt over alt det, der skal styr på, inden man sætter et barn til verden og jeg kan ikke helt lige overskue, hvordan jeg skal få det hele til at hænge sammen med, at jeg snart er færdig på uni og også gerne vil ud og have et job - når jeg samtidig også gerne vil have barn snart.
  4. Jeg elsker mig træning! Det kommer nok ikke som en overraskelse. Men faktisk så ser jeg ofte det at sætte tid af til en ekstra lang træning, et dobbelthold eller lign. som belønning eller forkælelse. Det er noget, jeg gør for mig selv og det er Aldrig en sur pligt for mig. Jeg elsker det virkelig!
  5. Engang overvejede jeg at læse til tandlæge og jeg kan bare slet ikke huske hvorfor eller se mig selv i det fag i det hele taget. Ikke at der er noget i vejen med faget, men jeg forstår ikke helt hvorfor, jeg havde den tanke dengang.
  6. Jeg er faktisk lidt skabsnørd. Jeg elsker at læse faglitteratur, se dokumenterer og at sætte mig meget ind i mange forskellige emner og sådan har jeg været lige siden, at jeg var helt lille. Jeg er også den der irriterende type, der altid ved noget om alting og gerne lige vil berige dem omkring mig med lidt fakta. Sorry!
  7. Måske lidt i modsætning til ovenstående, så har jeg samtidig også altid været en meget populær pige og i folkeskolen, hvor vi skulle lave et skuespil og spille os selv som voksne, så havde de andre klassemedlemmer valgt en profession til os, som de meste passede. De andre så mig som stylist her i mine voksenår. Jeg er så i stedet gået akademikervejen og afslutter snart min kandidat, men jeg er stadig en sucker for fashion; Fashionabel udenpå, nørdet indeni.
  8. Jeg har altid noget spiseligt med mig. Altid. Jeg har et, til tider, ret ustabilt blodsukker (hvorfor jeg også går så højt op i min kost) og derfor vil jeg gerne være sikker på at kunne få noget at spise hurtigt, hvis jeg bliver dårlig. Så jeg har altid en bar, noget frugt eller lign. med mig på farten.
  9. Boligindretning betyder en del for mig. Ikke at jeg altid følger boligmoden slavisk, men for mig betyder det virkelig meget, at jeg kan finde ro, inspiration og energi i mit hjem og derfor er det vigtigt for mig, at jeg har et rent, ryddeligt, hyggeligt, roligt, stilrent og personligt hjem, der kan forene alt dét. Jeg holder farverne neutrale og indretningen minimalistisk, fordi det giver mig ro og overskud, men samtidig skal der være massere af varme og personlighed, da det giver mig inspiration og energi.
  10. Jeg er naturligt blond, men har gennem mange år farvet det lysere, næsten platin, blond og jeg elskede det. Det var simpelthen så flot til mig og jeg fik mange komplimenter for det. Jeg har flere gange forsøgt mig med noget andet, men jeg har aldrig fundet mig tilpas i det. Sidste år blev det for meget for mig og jeg havde længe følt, at mit hår blev for kunstigt og så vidste jeg simpelthen ikke noget værre, end jeg begyndte at få en udgroning. Derfor besluttede jeg mig for at få min egen hårfarve tilbage ved at få lavet en baylage. Det har været meget svært at vende sig til og jeg har stadig skiftevis dage, hvor jeg er glad for beslutningen og dage, hvor jeg bare har lyst til at løbe i Føtex, købe en hjemmefarve og farve det helt lyst igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar