onsdag den 8. marts 2017

March Bucket List

Her i marts vil jeg...

1) Drikke mere vand. Jeg vil gerne drikke 2 liter vand dagligt (plus ekstra ved træning). Det kan jeg sagtens, men det er lige med at huske at få det gjort. Så jeg vil indarbejde mig en rutine og håbe på, at det vil gøre det nemmere at få drukket nok vand hver dag.

2) Indtage mere protein. Eller det er en del af det. Jeg skal igen til at tracke min kost og mine makrotal. Jeg skal op i kalorieindtag og herunder skal særligt proteinindtaget øges. Og det hænger sammen med næste punkt. jeg skal nemlig også...

3) Træne mere intensivt i ft. muskelopbygning. Jeg er igang med planlægningen af en træningsplan for det næste stykke tid og jeg glæder mig virkelig til at få mere struktur på træningen igen. Og denne gang kommer træningsplanen til også at inkludere nogle holdtræninger.

4) Jeg vil blive bedre til at hive mig selv fri-tid, hvor jeg laver et eller andet, som jeg rigtig gerne vil. Her tænker jeg evt. kreative projekter, forkælelsestid eller lign. og så simpelthen sætte tid af til det, så det bliver til noget.

5) I sidste uge blev jeg kontaktet vedr. en bog, som jeg måske skal skrive et kapitel til sammen med et par andre. Det er stadig i den helt spæde start og der er kun lige blevet mailet lidt frem og tilbage, men snart skal vi afholde et møde og så må vi se, hvad der sker. Jeg vil derfor ikke fortælle mere endnu, men jeg er ret excited over det og det er en af de ting, jeg vil arbejde videre på her i marts måned.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar