søndag den 26. marts 2017

Summer Feeling: Ebay Wanties

Jeg har her til morgen siddet over morgenmaden og oset lidt rundt på Ebay og er faldet over blandt andet nedenstående lækkerier. Er de ikke bare skønne hver især? Jeg overvejer kraftigt at klikke alle 5 sager hjem. Tænk engang at man kan få det smukke sommerlige look for under 230 kr. inkl. fragt og det hele. Det er jo vildt!



Velourjakken er jeg helt solgt i. Den er simpelthen for smuk i den farve og jeg tror bestemt, at jeg er nød til at klikke et eksemplar hjem. Man skulle næsten være et skarn, hvis ikke man gjorde det ik?

Hårelastikken i ægte mink er da lige to die for. Jeg har aldrig selv haft en pelselastik, men dem jeg kender, der har, siger alle, at de er så lækre og gode ved håret. Og så er de jo drønflotte ikke sandt? Jeg kan dog bare slet ikke bestemme mig for, hvilken farve, der er smukkest og bedst i mit lyse hår. Derudover så er jo jo simpelthen bare vildt billigt, når det ligefrem er mink ikke?

Kjolen er så fin og jeg er vild med printet. Jeg har den selv i lys med samme blomsterprint og jeg er så overrasket over, hvor lækker den er i kvaliteten og den sidder så flot. Jeg lovede mig selv sidste sommer, at jeg skal have klikket nogle flere hjem af dem. Will do!

Sandalerne har været meget ind over de sidste par år og med god grund. De er ikke bare stilrigtige. De er også super gode at gå i. Godt nok er disse ikke Birkenstock eller i ægte læder. Men til den pris, så er man da nødt til at prøve at klikke et par hjem, er man ikke?

Uret er meget i stil med de fine Cluse ure og jeg er vild med det helt enkle og stilrene design. Og til den pris så er det da bare med at prøve. Man får næppe ægte læder men til gengæld så er det så billigt, at man kan købe et par stykker og have lidt at skifte imellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar