torsdag den 23. marts 2017

Torsdags Treat: Elegante bambivipper og en vinder

Så blev det tid til endnu en omgang Torsdags Treat og idag vil jeg tippe om de smukkeste vipper fra Eylure, der giver lange bambivipper på en super elegant og naturlig måde. Jeg har prøvet disse to slags: No. 33 Naturals som er nogle hele vipper og så Prolash buketter. Begge pakkers vipper kan genanvendes og er af super lækker kvalitet, der giver det smukkeste look.


No. 33 er flot buede og forlænger looket af dine egne vipper. De er super flotte til hverdagsbrug, da de er meget naturlige i det. Da jeg ikke går med vipper til daglig længere, vil jeg dog hellere bruge dem til festlige lejligheder, hvor den gerne lige må få lidt ekstra på elegancen. Men de er lette og behagelige at have på, så de kan sagtens bruges på en hel dag.


De smarte Prolash buketter er semipermanente buketter af enkeltvipper, der giver godt med fylde og hvor man selv kan bestemme længden, da der er en række af hver længde: short, medium og large med 17 buketter af hver længde. Eks. så bruger jeg short ved øjenkrogen, derefter medium midt for på øjet og large ude i øjenkrogen, hvis jeg gerne vil opnå et flot og elegant cat eye look. Disse buketter er knudefri, hvilket får dem til at se mest muligt naturlige ud, hvis i spørger mig. Da jeg brugte vipper daglige førhen, så var sådanne buketter som disse mine absolut favoritter og i forhold til dem, jeg brugte dengang, så virker disse til at være virkelig lækre i kvaliteten til prisen. Nu har jeg ikke prøvet at have dem på i mere end et par dage, men de er meget behaglige og naturlige, så jeg er absolut positivt overrasket i forhold til prisen!



I pakken er desuden både vippelim applikator og instruktioner. Og på Eylures youtubekanal kan man se en video af, hvordan man påsætter vipperne (lige her). Derudover har Eylure en ny app ved navn TryLash, hvor man virtuelt kan prøve de forskellige vipper på og således vælge sin favoritmodel blandt deres store sortiment. Appen kan hentes gratis på både iTunes og Google Play. Det er altså super smart!



Vinderen

Inden jeg slutter af for i dag skal jeg naturligvis lige huske, at jeg skal have trukket en vinder af den lækre OGX konkurrence om 3 skønne produkter fra Keratin-serien. Jeg har lagt deltagerne her fra bloggen og fra instagram sammen og brugt random.org til at trække en tilfældig vinder og den heldige blev: @fitness_food_and_me - Jeg har kontaktet dig direkte over instagram. Stort tillykke!

I kan godt glæde jer. Der kommer nemlig meget snart endnu en lækker konkurrence på vej til bloggen og jeg kan afsløre så meget som, at det er en super skøn præmie til lokkerne, som jeg selv ville elske at vinde. Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar