lørdag den 25. marts 2017

Vind: Australian Bodycare Hair serie

Når én give away slutter, er vi jo nødt til at stable en ny på benene ikke? For i virker til, at være ret glade for dem og hvem kan ikke godt forstå det. Det er nogle ret lækre sager, man kan vinde her på bloggen, hvis jeg selv skal sige det. Så vi skal da helt klart have en ny lækker præmie på højkant denne lørdag!

Husker i forrige Torsdags Treat indlæg, hvor jeg tippede om de lækreste produkter med tea tree oil fra Australian Bodycare og bl.a. en scalp cure, der virkelig har gjort underværker for både mig og min kæreste. Jeg døjer med vandallergi og han med skæl, hvor han faktisk mener, at den virker mindst lige så godt, som den receptpligtige medicin han for ordineret. Scalp curen er virkelig lækker og som navnet antyder, så er det en plejende hovedbundskur, der modvirker irriteret hovedbund, skæl, tørhed og kløe. Dens indhold af tea tree oil gør den antiseptisk og virker på de bakterier, der er årsag til disse problemer.



Denne lækre sag kan i vinde i denne omgang. Men ikke nok med det. Præmien er nemlig en pakke bestående af scalp cure, shampoo og balsam - alle i samme serie, så man får den bedst mulige effekt af produkterne. Og det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen er at:

- Følge bloggen på Bloglovin'
- Like Australian Bodycare på Facebook
- Skrive en valgfri kommentar, så jeg ved, du deltager

Held og lykke!

Hvis du ønsker at forøge dine vinderchancer så hop gerne forbi min instagram @bysusdk, hvor du også har mulighed for at deltage.

Konkurrencen løber frem til og med lørdag d. 8. april og vinderen vil blive kontaktet direkte.

7 kommentarer:

  1. Orhh, ja tak, døjer så meget med kløe i hovedbunden og det bliver bare en ond cirkel.
    Jeg klør til der kommer sår og når der så er sår,så skal de da også kradses lidt i 😲
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg er med 👍🏻 Hvis jeg vinder, håber jeg det kan afhjælpe mit tørre hår, så det bliver mere friskt og glansfuldt 🙂 Krydser fingre ❤

    SvarSlet
  4. @bysusdk "DONE" ✍😃👍🍀 WOW Ville da være total klasse også dejligt at vinde så "LÆKRE" en Hår-Pleje-Præmie til min datter.. Nice GAW Prøver lige "LYKKEN" og håber på "HELDET" Krydser fingre for vildt.. ✍😉👍🍀

    SvarSlet
  5. Sikke nogle lækre produkter. Håber jeg er heldig

    SvarSlet
  6. Jeg følger;) Dejlig præmie, lækre produkter. Ville være fantastisk at vinde. Håberså meget på held;)

    SvarSlet
  7. Deltager :)

    charlottehansen83 (@) hotmail.com

    SvarSlet