mandag den 6. marts 2017

VIND: OGX hårplejeserie

Det er mandag og det skal fejres med en giveaway, hvor du kan vinde den super lækre Brazilian Keratin Smooth serie fra OGX bestående af shampoo, balsam og serum. Og det er bare lækkerier, kan jeg godt fortælle her!

Som i nok har fundet ud af, efter min omtale en del gange efter hånden her på bloggen, så er jeg ret glad for OGX og deres skønne hårprodukter. Den nyeste serie jeg kan tilføje til min OGX-liste af afprøvede produkter er denne virkelig lækre serie, Brazilian Keratin Smooth,, der dufter Så dejligt! Denne serie synes jeg føles dét ekstra eksklusiv og på trods af, at serien er specielt egnet til at styrke krøllet og bølget hår, så har mit fine, glatte skandinaviske hår alligevel virkelig god gavn af produkterne. Indholdet af kokosolie, avokado, keratin proteiner og kakaosmør gør håret lækkert sundt, glat og skinnende. Derudover får håret den dejligste duft og føles helt fugtmættet. Jeg er især vild med deres serum, der er meget drøj i brug og som virkelig kan tæmme mit værste 'morgenkrus efter at have sovet med flettet hår natten over'-hår og gøre det sundt og smukt at se på. Elsker det!


Alle produkterne er desuden sulfatfri og har det lækkert design, så man bestemt godt kan være bekendt at have dem stående fremme på badeværelset eller vise frem i fitness. Produkterne ligger til omkring 90 kr. pr. stk. (i Matas) og lige nu har du altså mulighed for at vinde alle tre produkter, så du kan få optimal effekt af de gode plejende ingredienser. Det eneste du skal gøre er at:

  1. Følge OGX's på instagram
  2. Følge BySusDk på Bloglovin'
  3. Skrive en valgfri kommentar herunder, så jeg ved, du deltager.
Konkurrencen løber indtil mandag d. 20/03/17, hvorefter den heldige vinder vil blive kontaktet direkte. Husk derfor at angive en emailadresse, så jeg kan få fat på dig, hvis du er den heldige.

Hvis du vil øge dine vinderchancer, er du også hjertens velkommen til at hoppe over på min instagram og deltage på opslaget. Held og lykke!

6 kommentarer:

  1. Super lækre sager - håber jeg er heldig

    SvarSlet
  2. Krydser fingre
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Lækker præmie, ville være så skønt at vinde;)
    Min mail adresse er cm175@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Min mailadresse er ama(at)grafvika.dk

      Slet