torsdag den 9. marts 2017

Wanties, March Edition

Glædelig fredag allesammen - og weekend ikke mindst!

Jeg har set frem til at få weekend næsten hele ugen; at komme hjem og besøge familien, få en pause fra specialeskrivningen og lave en masse hyggelige ting, som der ikke rigtig er tid til i hverdagen. Ikke at jeg ikke har haft en god uge. Der er bare fart over feltet lige for tiden og mit hoved er så fyldt hele tiden med deadlines, møder, specialeskrivning, en mulig bogudgivelse og så er det hele ikke helt rosenrødt på hjemmefronten, da vi samtidig snart står og skal flytte og ikke kan finde ud af, om vi skal købe hus og i så fald hvor.. og ja, så kommer vi til at bide lidt af hinanden. Så ja, weekend er tiltrængt!

I anledning af at det er fredag.. eller.. bare fordi det nu efterhånden er ved at være lidt for længe siden, at jeg har forkælet mig selv lidt, og jeg trænger til det, så kommer her nogle af de skønne sager, jeg pt. sukker efter. Det bliver nok ikke det hele, jeg anskaffer mig i her i marts. Men man har vel lov at drømme!


Jeg har længe sukket efter et sølvfarvet Daniel Wellington ur med brun læderrem. Jeg har jo allerede et i guld og med sort rem, så jeg er jo nødt til også at have det her ikke?

Og et nyt cover til mobilen. Det jeg har nu er ved at gå i stykker og så kunne jeg godt tænke mig at udskifte mit sorte med et smukt cover i en flot kernelæderbrun farven.

World halskæden sukker jeg efter hver gang, at jeg ser den. Den er så flot! Og jeg mangler faktisk en flot guldhalskæde uden farvede sten, der kan gå til det meste.

En smuk pelsjakke har stået på min ønskeseddel i uendeligheder og jeg er bare slet ikke faldet over den rette endnu. Jeg tænker en, der sidder til og giver noget talje, er løkker blød og i en lys farve. Enten som denne eller i en mere creme farve. Og vejret er absolut stadig til sådan en skønhed!

Maria Nilas color refresh hårkure vil jeg virkelig gerne prøve. Jeg har endnu ikke turde, men jeg tror alligevel, at jeg snart vil forsøge at kaste mig ud i det og give det et forsøg. Så er det bare, om jeg skal satse på den lidt mere sikre Vanilla eller kaste mig ud i et koldere look med Silver Pearl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar