søndag den 16. april 2017

Jeg anbefaler: Kosttilskud med ingefær, gurkemeje og granatæble

Jeg tager daglige Gurkedol, som er et kosttilskud af Biorto/ A. Vogel, der er med til at vedligeholde et godt og stærk immunforsvar samt bevægeapparat. De af jer, der har fulgt med længe ved måske, at jeg normalt aldrig bliver syg. Men det seneste års tid har jeg døjet en del med forkølelse, ondt i halsen og andre 'småting' og det ligner mig virkelig ikke. Jeg tør godt sige, at jeg lever sundt og tager mig godt af min helbrede til daglig, så det er kommet bag på mig. Samtidig har jeg jo en del problemer med mine led og knogler som følge af den ulykke, jeg var ude for for en del år siden og jeg vil gøre hvad som helst for at være smertefri, så ofte som muligt. Derfor træner jeg jo også en hel del og det er desværre ikke altid, at min krop kan følge med. Så derfor er det meget vigtigt for mig, at jeg også sørger for at skabe de bedste betingelser for min krops velbefindende og mulighed for min træning.


Til denne kombination har jeg fundet Total Gurkedol særligt god og det er netop dette kosttilskud, jeg vil tippe om idag her på bloggen. For det er super smart, enkelt og godt. Tabletterne er veganske og i en vegetabilsk kapsel, der er let at sluge. De indeholder hver i sær 30 mg. curcumin og 60 mg. ellaginsyre samt gurkemeje, der bidrager til at styrke kroppens bevægeapparat samt ingefær, der også lige som gurkemejen, har gode antioxidante egenskaber, der er med til at understøtte immunforsvarets normale funktion samt virker antiinflammatorisk. Der er nok ikke mange af os, der ikke kender til de gode egenskaber ved især ingefær, men vidste du også, at granatæblekerner, som Gurkedol også indeholder, også har nogle særligt gode egenskaber for os?

Granatæblekerne:

  1. Reducere dårlig kolesterol, da de indeholder kraftige antioxidanter, som foruden at reducere dårlig kolesterol også sænker forhøjet blodtryk og mindsker risikoen for hjertesygdomme.
  2. Har et lavt sukkerindhold sammenlignet med de fleste andre frugtsorter og er derved gode for blodsukkerniveauet.
  3. Booster hjerne og humør, da indholdet af antioxidanter er med til at hjælpe på hukommelsen og kognitive formåen, ligesom de også er med til at reducere risikoen for Alzheimers. Derudover bidrager de til at forhøje serotoninniveauet i hjernen, kontrollere humørsvingninger og kan være med til at  hindre angst og depression.
  4. Har antiaging egenskaber og vil hjælpe med at bekæmpe tidlig aldrig af huden pga. det kraftige antioxidant polyfenol.
  5. Er med til at hindre kræftceller i at vokse, da de kan være behjælpelige emd at stoppe udviklingen heraf.
  6. Har antiinflammatoriske egenskaber, ligesom bl.a. ingefær, hvilket kan være med til at bekæmpe symptomer på ledgigt, forebygge bruskskader og kan hjælpe med at holde ledene sunde.

Whats not to like? Fik jeg sagt, at de ikke engang koster spidse af en jetjæger?



Følgende indlæg er sponsoreret på den måde, at jeg har fået produktet til test. Holdninger er 100% mine egne og jeg har ingen øvrig kommerciel interesse til grund for indlæggets udformning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar