onsdag den 12. april 2017

Penge tilbage i SKAT? Det perfekte sommerur

Andre end mig der har fået penge tilbage i SKAT? Jeg skal i hvertfald ud og forkæle mig selv med et lækkert nyt ur, har jeg besluttet mig for. Og det er noget, jeg har sukket længe efter. Jeg savner et smukt, nyt ur til hverdag såvel som til fest, der er sommerligt og fint. Det er slet ikke til at undvære et ur, når jeg er på job og ikke lige sådan kan hive mobilen frem for at se, hvad klokken er. Samtidig så er det jo også et smykke i sig selv. Så vi kan vidst hurtigt blive enige om, at jeg både ønsker mig, har brug for og således er nød til at finde et nyt ur - fra mig til mig (med tak til SKAT).

I min søgen er jeg faldet over siden uroutlet.dk, hvor der sælges ret så fine udgåede mærker og modeller med besparelser på op til 70% - og så er det kendte mærker. Jeg har siddet her til aften og bl.a. sukket over de 5 smukke ure nedenfor.



Uret fra Triwa er godt nok et herreur. Men det er altså noget råt og lækkert over, når en kvinde bærer et herreur, hvis du spørger mig. Og smukt det er det. Se lige den flettede rem og den gyldne skive. Det er elegant, sofistikeret, anderledes og smukt på én og samme tid. Og hey, så kunne man jo være smart og forære det til kæresten og så bare selv låne det indimellem. Det er jo ligefrem win-win ikke? ;)

Ellers så har jeg længe sukket efter et nyt Daniel Wellington ur. Jeg elsker virkelig det stilrene, minimalistiske og klassiske design og så er jeg vild med, at de formår at inkorporere farver på en så sofistikeret og stilren måde. Et DW ur går man aldrig galt i byen med og remmen kan skiftes. Så hvis man eks. hellere vil have en sort læderrem til efteråret, så er det lynhurtigt og billigt at skifte. Så man har praktisk talt flere ure i ét og samme.

Gant uret er jo super smukt i hvid og jeg har bare et eller andet med hvide ure. De er simpelthen bare så feminine og fine. Ikke sandt? Og med den gyldne ramme om skiven så er kombinationen super elegant. Jeg tænker også, at det er et design, der absolut ikke går af mode. Det er meget tidsløst og samtidig egner det sig til ethvert outfit. Det kan tones op og ned så let som ingenting og vil både kunne kombineres med med andre gyldne smykker såvel som pryde nok i sig selv - alt efter hvad man er til.

Det fine titaniumur fra Inex er heller ikke til at komme udenom; det stråler jo bare kvalitet og er på samme måde som Gant uret meget tidsløst og elegant, ligesom det kan bruges året rundt og til alle lejligheder. Derudover så tænker jeg også, at det vil klæde kvinder i alle aldre. Det er simpelt i sit udtryk og alligevel så flot. Jeg er især vild med den fine kæderem, der emmer af kvalitet.

Sidst med ikke mindst så er det søde Mango ur også med i mine overvejelser. Den flotte farve er noget af det hotteste her til foråret og sommeren. Den sarte, nærmest velourbløde, rosa tone vil fremhæve den fine sommer tan, vi forhåbentligt snart begynder at få. Og bedst af alt; så er det simpelthen så billigt, at man næsten ikke har råd til at lade være: 249 kr. Oh yes please, et i hver farve, tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar