lørdag den 22. april 2017

Sommersæt på budget: ca. 150 kr. og konkurrence

Jeg har sammensat, hvad jeg selv synes er, det flotteste sommerlige outfit, der meget gerne måtte finde vej hjem til mig. Hele sættet med både shorts, off-shoulder bluse, sandaler, hårelastikker og armbånd bliver i alt til under 153 kr. og så er det inkl. fragt. Ja tak! Shortsene har jeg i forvejen op til flere par af og jeg knuselsker dem. De er så feminine, smukke og lækre at have på. Men måske jeg godt kunne ledes i fordærv og købe et par mere i en anden farve. Det er simpelthen en af mine all time favoritter og har været det de sidste par somre.


// Shorts 30 kr. // Blomster off-shoulder 54 kr. //
// Hårelastikker 7 kr. // Sandaler 54 kr. //
// Armbånd 7,50 kr. //

Har du forresten set min giveaway, der kører på instagram (@bysusdk), hvor du lige nu kan vinde det smukkeste ud fra Nordesign Smykker? Idag er sidste dag, hvor du kan deltage, så skynd dig over på min instagram og smid et lod!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar