torsdag den 20. april 2017

Torsdags Treat: 10 hjemmelavede ansigtsmasker

Med inspiration i et flere år gammelt indlæg fra Q, som jeg fandt et gemt link til på min pc, har jeg besluttet, da ugens Torsdags Treat indlæg skal handle om forskønnende plejende ansigtsmasker, som du selv kan lave derhjemme. Jeg vil gerne på forhånd beklage, at nogle af billederne er skåret lidt sært. Men det var ikke umiddelbart min hensigt, i sin tid, at de skulle ramme bloggen her omkring 3 år senere. Dog faldt eg over dem og tænkte, at de lød lidt for nemme og lækre, til at jeg bare ville holde dem for mig selv!





















Har du en opskrift på en lækker ansigtsmaske, du vil dele? I så fald er du hjertens velkommen til at smide den i en kommentar. Eller har du måske prøvet en af disse? Så giv gerne din anmeldelse heraf.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar