onsdag den 14. juni 2017

10 ting I ikke vidste om mig


  1. Jeg bryder mig virkelig ikke om tæppebelagte gulve. Jeg har et kugletæppe, som jeg elsker højt, men jeg kunne aldrig bo i et hjem med gulvtæppe!
  2. Selvom at jeg har boet i jylland i ca. 13 år efterhånden, så har jeg stadig ofte fynsk accent og mange ord siger jeg stadig på fynsk, ligesom jeg stadig kan have meget svært ved at forstå rigtig nordjysk.
  3. Jeg bryder mig ikke om at få hovedet under vand og det gælder både, når jeg er eks. i svømmehallen samt når jeg står under bruseren.
  4. Begge mine langefingre er skæve.
  5. Jeg er mere bang for tæger, end jeg er for edderkopper og jeg kan godt afsløre, at dem er jeg rædselsslagen for!
  6. Det er voldsomt sjældent, at jeg craver mad fra pølsevognen.
  7. Jeg kunne aldrig finde på at bøvse foran andre - heller ikke mine veninder eller familie. Jeg synes virkelig, det er ucharmerende.
  8. Jeg er blevet mere lyshåret gennem årene, hvilket er modsat de fleste.
  9. Sommetider går min skæve næse mig på, men jeg kunne aldrig finde på at gennemgå en operation for at få den rettet.
  10. Jeg er begyndt at lide af migræne, hvor 'anfaldene' bliver oftere og oftere, desværre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar