søndag den 18. juni 2017

Going Nuts

REKLAME

Hej Darlings,

Idag vil jeg lige dele et tip med jer, der, lige som jeg, elsker nødder men ofte synes, at de er lige til den dyre ende. Jeg er faldet over Vangsgaard Treat, der forhandler alt, hvad hjertet kan begære af sunde snacks som nødder, tørret frugt, super foods mv. og nu har jeg prøvet 3 af deres nøddemix varianter, som jeg bestemt godt kan anbefale videre. Igennem den seneste tid har jeg kunne mæske mig i:


Treat Ægte nøddemix bestående af Cashewnødder, paranødder, mandler, macadamianødder, pekannødder, valnødder, hasselnødder og pistacienødder.


Treat nøddemix med Cashewnødder, paranødder, mandler, hasselnødder, jumbo rosiner og tørrede tranebær.


Treat Super nøddemix der indeholder Cashewnødder, paranødder, macadamianødder, mandler, pekannødder, hasselnødder, pistacienødder, jumbo rosiner, tørrede tranebær og tørrede blåbær.



Nødder indeholder nogle rigtig gode sunde fedtstoffer, som bl.a. både vores hud, knogler, led og hjernen har virkelig god af og tørret frugt er en lækker og god måde at få stillet sukkertrangen på. Så jeg har brugt blandingerne som led i en sund og varieret kost, hvor jeg enten bare har snacket af dem f. eks. om aftenen i sofaen eller for ekstra energi inden og efter træning, haft dem med på farten, samt brugt dem 'bearbejdet' til bl.a. grød, brød og granola. Mulighederne er mange!

Jeg måtte i hvertfald bare lige tjekke ind og dele tippet - for hvis i elsker nødder, som jeg, og er storforbrugere heraf, så bør i tage et kig forbi Vangsgaard Treat og se deres lækre udvalg og fordelagtige priser. Til næste gang jeg bestiller, har jeg bl.a. øje på deres chokolade og raw barsnøddesmør og saltede nødder - og så skal jeg bestemt lige have set nærmere på deres mange spændende opskrifter, som de deler på siden. Der ser virkelig ud til at være en masse lækre sager imellem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar