lørdag den 24. juni 2017

Tip om de billigste DW ure

Jeg ved godt, at dette bliver tredje eBay-indlæg in a row, men jeg er simpelthen nødt til at dele - hvad jeg synes er - det bedste tip ever! Jeg har lige bestilt mig det smukke Daniel Wellington Classic Petite ur i farven Melrose white, som jeg bare har ønsket mig så længe og som jeg havde besluttet mig for, at jeg ville give mig selv som en 'tillykke med uddannelsen'-gave. Meningen var egentligt ikke, at jeg ville købe det over eBay, da jeg gerne vil være sikker på ægteheden og jeg havde i forvejen tjekket og eBay var ikke engang så meget billigere med dem end i butikkerne. Men så faldt jeg tilfældigvis over en forhandler, der sælger en masse forskellige ægte Daniel Wellington ure til virkelig gode priser og der tilbydes returret samt pengene retur og alt medfølger. Sælgeren skriver desuden, at urene er ægte og jeg har tilmed sendt en besked for at sikre mig, at jeg forstod det korrekt, hvilket jeg fik bekræftet. Så jeg synes, der er ret så fin sikkerhed, da der tilbydes pengene retur gennem eBays-betalingssikring.

Så nu har jeg købt et til sølle 445 kr. inkl. fragt! Jeg overvejede seriøst at købe 3 forskellige - bare fordi prisen var Så god. Men jeg står jo over for en flytning osv., så i stedet vil jeg lade det gode tilbud komme jer til gode. Men i skal være hurtige, for det går virkelig stærkt og nok især, når jeg får postet dette indlæg - da der kun er få til salg. Det er en forhandler fra Belgien, så man skal heller ikke være bange for fortoldning, da det er indenfor EU og så er fragten hurtig. What's not to like? Tippet er i hvertfald hermed givet videre og jeg håber ikke, jeg kommer til at fortryde, at jeg ikke holdt det for mig selv - når de bliver udsolgt mega hurtigt og jeg fortryder, at jeg ikke købte et par stykker mere ;) Faktisk overvejede jeg også at bestille et til kærestens fødselsdag allerede nu, men der er alligevel nogle måneder til.. Så jeg håber ikke, jeg kommer til at fortryde det. Men nu er det i hvertfald out there og så håber jeg, at jeg kan glæde nogle andre også!






// DW armbånd, 222 kr. // DW Classic Sheffield, 445 kr. // DW Classic herreur, 445 kr.

Og sælgeren har endda flere modeller end disse, men dette var lige, hvad jeg havde tid til :) Hvis ikke i er så ferme til eBay, så er i velkommen til at spørge på et bestemt ud og så skal jeg tjekke, om sælgeren har det og linke til jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar