torsdag den 13. juli 2017

Idag har jeg...

Status er, at jeg stadig er syg. Lungebetændelse, halsbetændelse, forkølelse.. jeg kan da heller aldrig nøjes hva?! Men hvorom alting er, så synes jeg alligevel, at jeg har haft en god og, efter omstændighederne, ret produktiv dag, hvor jeg alligevel har givet mig selv og min krop varme og hvile.

Idag har jeg...

... sovet til kl. 8 - hvilket er lidt længere end planlagt, men det havde jeg brug for!

... haft møde med a-kassen og det varede hele 8 minutter - "Gør som du gør" lød meldingen... jaa okay..

... sendt en jobansøgning afsted til et job, jeg ikke er helt 100% kvalificeret til, men som jeg bare synes, lyder SÅ godt! Så fingers crossed - Hvor intet vover, intet vinder - ik?

... sovet til middag - jeg har ingen energi... dumme sygdom!

... været i haven med familien og nydt solen, trods det har blæst og derfor været ok koldt.

... ryddet op i klædeskabet, som nu faktisk ser ret så ryddeligt og ok ud. Jeg har ikke fået sorteret alt, men det er blevet væsentligt mere tilforladeligt at se på.

... været på mini-shoppingtur med min mor og fået de smukkeste par wedges af hende - da der var 2-for-1 - So lucky!

... lavet en ret så lækker ret ud af køleskabsrester. Det blev til bagte kartoffelbåde og gulerødder samt kylling med bønner, peber og porrer i hvidløgssovs. Mums alligevel!

... hygget med familiens dejlige hund. Han er bare det sødeste.. Jeg vil ikke hjem igen herfra!


1 kommentar:

  1. På trods af din sygdom, så lyder det bestemt som om at du har været rimelig produktiv! God bedring!

    http://nouw.com/emmahajslund

    SvarSlet