lørdag den 8. juli 2017

Personlig update..

Som flere af jer så sødt har bemærket, så har jeg været lidt ustabil med min blogning og instagramopdateringer og som jeg også har luftet lidt for jer, så skyldes det, at jeg er blevet helt overrumplet.

Jeg bestod i sidste uge min kandidateksamen og kan nu stolt skrive en universitets kandidatgrad på cv'et også og jeg er så stolt, lettet, glad og ellevild over det, selvom det 100% er gået op for mig endnu. Det er en stor drøm, der er gået i opfyldelse for mig og jeg har knoklet for det - og trodset alt det, alle læger mv. har sagt til mig gennem årene; at jeg ville ende som førtidspensionist indenfor få år og at jeg skulle indstille mig på, at jeg aldrig ville få mig en uddannelse, pga. min ryg. Men guess what?! I did it! Jeg har trodset dem alle og først genoptrænet og senere trænet på næsten daglig basis, samtidig med at jeg har lagt næsten al min energi i studiet. Det har været hårdt - men jeg har også nydt det til fulde! Min ryg har aldrig haft det så godt, som den har nu og jeg har nydt hver en stund på universitetet. Jeg er så glad og stolt over, at jeg tog sagen i egen hånd og troede på mig selv - og gjorde det. Nu står jeg med min kandidatgrad, er færdiguddannet og er igang med at finde mig et dejligt job. Hvor er livet bare dejligt! Jeg er taknemlig for, at det er gået, som det er og, skideværre med janteloven, jeg er Så Stolt af mig selv og det jeg har opnået. Mens jeg nu går ledig, så vil jeg igen til at klø lidt hårdere på med min træning og forhåbentligt kan jeg igen komme tilbage på rette spor og ind i en bedre rytme, som den jeg havde inden, at jeg begyndte at få alt for travlt med min specialeeksamen.


En anden ting der også har opholdt mig er, at jeg jo stod og skulle flytte. Jeg boede i en skøn lille studielejlighed og som navnet siger, så skulle jeg jo flytte ud ved endt studietid og jeg havde bestemt også ønske om at flytte i noget større. Så da kæresten samtidig havde fået job, så valgte vi at 'slå to flyer med et smæk' og flytte sammen. På papiret lyder det måske lidt hurtigt, men det passede os begge helt perfekt og siden at vi besluttede det, har jeg haft glædet mig hver evig eneste dag til at se ham dagligt. Så efter endt eksamen fik jeg travlt med at pakke og så rykkede vi ellers afsted. Det hele gik meget hurtigt, men nu er vi flyttet ind i lejligheden og jeg kan mærke, at det hele nok skal blive Så godt! Jeg savner allerede Aalborg og jeg holdt virkelig af mine skønne 5 år i byen, alle de dejlige oplevelser der og alle de fantastiske mennesker jeg har mødt. Men nu var det tid til nye eventyr og med min kæreste som en endnu større del af min hverdag, så er jeg sikker på, at det også bliver helt fantastisk i Esbjerg.


Så efter at have knoklet intenst på, er lejligheden begyndt at blive et dejlige hjem og flyttekasserne er alle blevet pakket ud. Vi mangler stadig en masse ting og sager til lejligheden og jeg glæder mig allerede til at få shoppet det sidste, så vores hjem kan blive helt fuldendt. Men skæbnen ville, at jeg så nu er blevet syg. Om det er den hårde stressede periode, eller hvad det er, er ikke til at vide, men faktum er, at jeg er gået helt ned med både hals- og lungebetændelse. Og jeg mener helt ned. Det kom meget pludseligt og med stor fart, så jeg fik en akut tid ved lægen og diagnosen var klar. Så nu er jeg kommet på penicillin og er rykket hjem til min familie i et stykke tid, til jeg forhåbentligt snart kommer på benene igen. Øv, men til gengæld så har jeg også brug for roen og afslapningen oven på det hele og har indtil videre også udnyttet sygetiden på at få styr på cv og sendt den første ansøgning afsted. Så noget godt kommer der ud af 'skidtet'.


Så here it is.. Jeg håber, at i nu kan forstå hvorfor, at jeg, modvilligt, har ladt bloggen og instagram lidt i stikken. Men at jeg samtidig nu også har tænkt mig at vende stærkt tilbage og at få hægtet op i alle de løse tråde og tage hånd om det hele igen. No worries, bloggen er bestemt ikke glemt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar