søndag den 9. juli 2017

Shoppingfestival hos Cocopanda

// Reklame //


Jeg vil bare lige tjekke ind for at komme med en lille servicemeddelelse til mine kære læsere, der går lige så meget op i beauty lækkerier som jeg selv; Cocopanda afholder i øjeblikket kæmpe shoppingfestival, hvor de, udover en masse virkelig vilde rabatter, også giver fri fragt - yay!

De kører med 20-70% på hele webshoppen (dette er dog med undtagelse af Sigma, Kevin Murphy, ByNoor og Dermalogica mindst 10%). Så der er virkelig noget at spare - eller råd til lidt ekstra forkælelse her i sommeren.


Mht. undtagelserne så vil jeg dog pointere, at Cocopanda tilbyder 20 % rabat på Kevin Murphy produkter ved køb af to sådanne produkter samt 30% rabat ved køb af 3 sådanne produkter. Så der er stadig gode besparelser at hende her også.

Faktisk har de også lagertømning med op til 80% rabat, hvor jeg godt kan afsløre, at jeg selv har fundet en par lækre sager, jeg klikker hjem lige her om lidt.

Her på faldrebet, og inden jeg vender snuden tilbage til indkøbskurven på webshoppen (og så skal jeg altså tilbage til den jobansøgning - den skriver jo ikke sig selv, desværre), så kan jeg afsløre, at jeg fornylig har lavet permanent vippebuk med et sæt fra Refectocil, som Cocopanda også forhandler (lige her) og hvor der også er stor rabat på lige pt. Jeg kommer meget snart med en anmeldelse heraf på bloggen og uden at sige for meget, kan jeg godt afsløre, at det er super nemt, virkelig billigt i længden og bliver Så Flot! Anmeldelsen kommer op, når jeg har testet, hvor holdbart resultatet er - men so fare, så er det fuldstændig perfekt efter flere uger. Det var virkelig et godt køb, hvis i spørger mig. Hvem elsker ikke smukke buede vipper, der syner ekstra lange? I do!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar