søndag den 9. juli 2017

Undgå fartbøder, bliv advaret om ulykker og vind en Saphe

// Reklame - Dette indlæg er udformet i samarbejde med Saphe, der har været så venlige at sponsorere produkter til indlægget. Indlægget er dog udformet 100% med mine egne ord og holdninger //

Igår løftede jeg sløret for, at vi har taget den lange vej fra Nordjylland og er flyttet helt ned syd på. Dog har vi stadig både familie og venner/veninder i Aalborg og omegn, som vi selvfølgelig stadig gerne vil besøge og min familie på Djursland og på Fyn, skal naturligvis også besøges. Så vi har kigget i kalenderen og kan godt se, at vi kommer til at køre en hel del frem og tilbage, særligt Jylland rundt. Derudover har vi også planlagt et par ugers ferie på kør-selv facon, foruden også en uges charter - men det skal jeg nok snart fortælle meget mere om, når alle detaljer er på plads, eller i hvertfald de fleste. Men i hvertfald så kan vi godt se, at vi kommer til at bruge en hel del tid på vejen og i den forbindelse er vi blevet anbefalet det smarteste.

Til min fars fødselsdag gav vi ham en Saphe, hvilket han havde skrevet på sin ønskeseddel og efter, at jeg fik læst lidt om den, kan jeg godt se, at det altså er en super god idé. Han roser den til skyerne og efterhånden har flere af vores venner også fået en - så nu måtte vi også prøve. Og det har vi bestemt ikke fortrudt. Kort sagt, så er det en smart lille sag der kan spare dig for fartbøder og derved meget hurtigt mere end tjene sig selv hjem. Det er en lille bitte fin sag, der lidt ligner en mikro computermus, på størrelse med en tændstikæske, som advarer en om ulykker og fotovogne.


Det er altså et genialt koncept og det er selvfølgelig 100% lovligt at bruge. Den starter helt automatisk, når bilen tændes og bruger minimalt af strøm. Og så giver den besked, når man skal være opmærksom - lyden kommer via. indbygget højtaler og ellers er den bare lille, fin og diskret. Måske nogle af jer allerede kender nogle apps med lignende funktion? Men det her er altså nemt, da den bare starter automatisk af sig selv og man ikke skal ind og sætte alt muligt op eller starte en app. Nemmere bliver det ikke - selv for os kvinder ;) Det eneste man skal gøre, er at parre Saphe enheden med sin smartphone den første gang, man skal bruge den og derefter er det bare easy peasy; den kører automatisk og virker, såfremt bluetooth er tændt på mobilen. Når man så kører afsted, så får man en alarm, hvis der som sagt er en ulykke eller en fartkontrol. Hvis man så ser en fotovogn, der endnu ikke er anmeldt, så kan man trykke en enkelt gang på den blå knap, og så er den registreret til de næste. Så smart!

Saphe koster kun 495 kr. på deres hjemmeside og som sagt så synes jeg, det er virkelig givet godt ud, for den kan virkelig hurtigt tjene sig selv hjem et par gange. Og hvis man køber flere, er der tilmed mængderabat :) Så det var bare lige et lille tip, der hermed er givet videre. Vi er i hvertfald allerede super glade for vores. Det er jo så genialt og den er lille og diskret i bilen. Designet synes jeg egentligt  er meget pænt og tonen er hverken overdrevet skinger høj eller andet. Og bedst af alt så er den super nem at have med at gøre og 'sætte op' samt bruge.


Og og og folkens... Sammen med Saphe udlover jeg hermed en til en heldig vinder, så hvis du også kunne tænke den sådan en smart lille sag, så skal du bare:
- Følge bloggen og give den et like her
- Synes godt om Saphe her
- Læg en kommentar og fortæl, hvorfor du gerne vil vinde en Saphe og husk at skrive din emailadresse også, så jeg kan kontakte dig, hvis du bliver den heldige.

Konkurrencen foregår også over min instagram @bysusdk, så hvis du vil have endnu et lod i konkurrencen, er du velkommen til også at deltage her.

Den heldige vinder bliver fundet ved tilfældig udtrækning mandag d. 17 og får direkte besked.




4 kommentarer:

  1. Vil forære den til min mand,da han ligger på landevejen det meste af dagen. Så han kan ungå fart bøder og især ulykker💕🍀🌞🌹

    SvarSlet
  2. @bysusdk ✍😃👍🍀 WOW Ville da være total klasse også dejligt at vinde så "FIN" en præmie til mig der hader fartbøder.. GAW Prøver lige "LYKKEN" og håber på "HELDET" Krydser fingre for vildt.. @ninettelk @nadiahvidtfeldt @kristinatinajensen ✍😉👍🍀

    SvarSlet
  3. Vil gerne vinde den så jeg kan forkæle min mor og hun kan undgå den slags uheldigheder når hun kører den lange vej over for at besøge mig.

    // majaholm94@gmail.com

    SvarSlet
  4. Super lækker præmie �������� Det er jo lige den smarte ting jeg mangler! Nu har jeg i 30 år pralet af, at jeg aldrig har fået en fartbøde. Det kan jeg så ikke helt længere, da jeg har fået ikke mindre end 2 stk. indenfor de sidste 4-5 mrd. ���� Så denne geniale dims, må helt sikkert lige være, noget for mig, så jeg ikke dummer mig igen ☺️ Og så er det jo også vildt smart, at den også advare mod ulykker �� Krydser fingre og håber ��������

    SvarSlet